Гість


Тут навчаються майбутні лідери         Навчання – це лише одна з пелюсток тієї квітки, що зветься вихованням.
Реєстрації
Меню
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 179
Міні-чат
Міні - чат Міні - чат
200
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відвідувачі сайту
Flag Counter

Знання та вміння дітей на кінець 7-го року
Діти повинні знати:
Своє прізвище, ім’я,  ім’я й по-батькові своїх батьків, дідуся й бабусі, вихователів; вулиці, на якій живе, номер будинку; місто, в якому живе дитина; село (місто), в якому живуть дідусь, бабуся; назву держави, в якій живе дитина, столицю держави; знати на пам’ять по три-чотири вірші, скоромовки, загадки, прислів’я тощо.
Діти повинні вміти:
  • говорити чітко, виразно, правильно.  Спілкуватися між собою  і з
    дорослими, дотримуючись правил ввічливості;
  • звертатися до дорослих і однолітків, вживаючи кличну форму, слова
    ввічливості;
  • передавати інтонацію прохання, запитання, радість, сум, осуд тощо;
  • розповідати про себе, своїх батьків, менших братика чи сестричку (два,
    три зв’язні між собою речення) без довгих пауз, повторів слів;
  • розповідати за змістом картин (з незначною допомогою вихователя) два,
    три зв’язні за змістом і логічно послідовні речення;
  • розповідати про улюблену іграшку, домашню тварину (котика, собачку,
    рибку) два, три речення;
  • за малюнком на обкладинці здогадуватись, про що книжка;
  • розрізняти вірш, оповідання, казку (на слух);
—   переказувати дослівно казку або уривок (з незначною допомогою
вихователя),    розповідати    на    пам’ять,    відповідно    інтонуючи    вірш,
домислювати кінець оповідання, казки (фантазувати).

 
Уміння та навички на кінець року

Діти повинні уміти:
  • говорити в міру голосно, чітко, правильно, виразно, дотримуючись
    правил, що стосуються культури мовлення;
  • називати предмети, їх ознаки, групувати за призначенням, ознаками
    тощо;
  • спілкуватися з однолітками й дорослими (будувати діалог), добираючи
    потрібний тон    (ввічливий,    лагідний),    передаючи    потрібну    інтонацію
    (запитання, радості, суму, здивування тощо);
  • зосереджено слухати    співбесідника,   розповідь    вихователя,    казку,
    оповідання, вірші; вміти переказувати казку, розповідати вірші, скоромовки;
    римувати, складати вірші, казки, оповідання, загадки;
  • розповідати про той чи інший знайомий предмет (іграшку, предмет
    побуту), плавно, послідовно, без надто довгих пауз, повторів (3-4 речення);
  • розповідати за змістом картини у потрібній логічній послідовності,
    плавно, без повторів, зайвих слів, надто довгих пауз (3-4 речення);
  • впізнавати за малюнком та обкладинці, про що розповідається в книжці,
    розпізнавати на слух казку, оповідання, вірші; розповідати за малюнком у
    знайомій книжці;
  • впізнавати речення у зв’язних висловлюваннях, складати окреме речення
    за малюнками, виділяти з поширених речень окремі слова;
  • розрізняти голосні і приголосні звуки, приголосні тверді і м’які, місце
    заданих звуків у слові (на початку, в середині і в кінці), вимовляти слово по
    складах.
Діти повинні знати:
—  Імена і прізвища: своє, своїх батьків, родичів, друзів, імена та по батькові
вихователів та інших працівників, які спілкуються з дітьми.
Показники засвоєння змісту:
  • Позитивні емоційні реакції на предмети, об’єкти природи;
  • Виражена орієнтація на інформацію природного характеру, бажання
    проникнути в суть явищ, визначити їх взаємозв’язки;
  • Прагнення до самостійних  дій  в  природі  (доглянути  дерево,  кущ,
    протидіяти тим, хто шкодить природі тощо);
  • Відтворення природної   тематики   в   інших   видах   діяльності   (грі,
    малюванні, ліпленні, аплікації, конструюванні);
  • Пізнавальна активність дітей в усіх видах організованої діяльності щодо
    засвоєння програмового    матеріалу;    виникнення    інтересу    до    способів
    досягнення результату;
  • Широке орієнтування в природному оточенні, виділення найважливіших
    ознак сезонів, взаємозв’язку між висотою сонця і температурою повітря,
    опадами, змінами   в   рослинному   та   тваринному   світі   і   праці   людей;
    усвідомлення необхідності дбати про своє здоров’я кожну пору року.
 
Навчаємось грамоти

Робота над реченням
Поділ усіх мікротекстів (з двох-чотирьох речень) на окремі речення. Поділ речень на окремі слова. Складання речень за сюжетними малюнками.
Складання речень із заданої кількості слів за сюжетними малюнками та графічними схемами (2-3 слів).
Робота над словом
Практичне уявлення про слово як основну одиницю мовлення та складову частину речення. Виховувати цікавість до значення слів: чому так називається (подушка, ліжко).
Виховувати цікавість до значення слів, зокрема мотивного (Чому так називається: «подушка»?).
Виконання елементарних словниково-логічних вправ на основі співвіднесення видових і родових назв (овочі — морква, капуста, буряк, картопля, помідор; дерева — дуб, сосна, липа, береза, клен, ялина).
Уміння поставити до слова логіко-граматичне питання (хто, що, який, яка, яке, які, що робить, що роблять?).

 
Формування початкових Фонетичних уявлень

Закріплення знань про органи мовлення, вправи на активізацію їх діяльності: попарне мовлення у різному темпі звуків, складів з парними твердими і м’якими, дзвінкими і глухими приголосними звуками (л) — (л’), (з) — (з’). Розрізнення на слух та на основі вимовляння близьких за звучанням звуків, у тому числі й парних за твердістю — м’якістю., дзвінкістю — глухістю (без уживання термінів дзвінкий, глухий).
Практичне уявлення про голосні звуки (а, о, у, є, и, і), спостереження за їх найважливішими акустичними та артикуляційними ознаками: за допомогою кожного з цих звуків можна проспівати будь-яку мелодію; їх можна голосно вигукувати, так, щоб було чути на далекій відстані; з ними можна утворювати різні склади; всрумінь видихуваного повітря під час вимовляння голосних звуків виходить вільно, без перешкод.
Практичне уявлення про приголосні звуки, спостереження за їх акустичними та артикуляційними ознаками: при вимовлянні приголосних чуємо голос і шум (н, в, л, з, ж) або тільки шум (ш, ч, п, к, х, с); під час вимовляння приголосних струменів повітря потрапляє на різні перешкоди, що створюються губами (б, п, в, м, ф), кінчиком язика і губами (з, ц, с), задньою частиною язика (г, к, х, ґ) та інше; за допомогою тільки приголосних звуків, без голосного не можна утворити складу. Практичне уявлення про парні тверді і м’які приголосні звуки — зіставлення їх на слух та за артикулюванням (ознайомлення з термінами твердий, м’який приголосний звук).
Практичне поняття про склад (злиття приголосного з голосним як вимовно-артикуляційну одиницю.
Уміння усно утворювати (зливати) склади із заданих звуків — твердих та м’яких приголосних і голосних (з, а) — за, (л, і) — лі.
Уміння ділити на склади слова без збігу приголосних на межі складоподілу: не — бо, са — док, хма — ра, ко — си — ли тощо.
Практичне ознайомлення зі складотворною роллю голосних звуків; виявлення в складах голосних звуків; впізнавання і виділення голосних в одно-двоскладових словах. Визначення наголошеного (сильніше вимовлюваного) складу у двоскладових словах з наголосом на першому і на другому складі.

 
Формування вміння читати

Ознайомлення з буквами, які зі знаками для позначення окремих звуків. Букви, що позначають голосні звуки: а,о,у,и,і. Букви, що позначають приголосні звуки: м, н, л, в, с, т, к.
Ознайомлення з тим, що однією і тією самою буквою можна позначити в складах і словах парні приголосні звуки — твердий і м’який.
Елементарний звуко-буквений аналіз слів: послідовне називання звуків слова; виконання його з букв розрізної азбуки («друкування»); називання букв (алфавітними назвами), якими позначено звуки.
Оволодіння основним способом читання — злитим прочитуванням двох букв, що позначають сполучення приголосного з голосним — «ПГ», «ПТ».
Оволодіння початковим умінням читати склади (слова) ускладненої структури типу: «ПГП» — рак, сон; «П’ГП» — ліс, сів; читання двоскладових слів найпростішої структури: оса, Іра, мама, тато, літо; читання трискладових слів і складів: лимони, молоко, та двоскладових слів типу: літак, столи.
Навчання читати речення — окремі та пов’язані між собою в мікро -текстах. Робота над інтонацією розповідних і питальних речень (Сосна висока. А калина?).

 
Підготовка до письма

Накреслення геометричних фігур різної конфігурації, прямих, ламаних та хвилястих ліній на нелінованому папері.
Штрихування геометричних фігур та контурних предметних малюнків паралельними лініями.
Малювання бордюрів, «парканів», ялинок, ланцюжків, окремих предметів, що складаються з трикутних, прямокутних та овальних елементів.
Письмо основних елементів букв у рядку з двох основних ліній: палички з нахилом; палички, закругленої вгорі; палички закругленої внизу; палички, закругленої вгорі і внизу — окремих та з’єднаних по дві, по три; лівого і правого півовала, овала.
Письмо вивчених літер друкованим шрифтом на клітчастому папері. Запис друкованим шрифтом окремих складів, слів на основі попереднього звуко-буквенного аналізу, викладення складів і слів на набірному полотні, на столах із букв розрізної азбуки.
Вас може зацікавити...



Джерело: https://school324.wordpress.com/2016/04/27/%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0
Категорія: Поради соціально-психологічної служби | Додав: xFlooDx (14.11.2018)
Переглядів: 277 | Рейтинг: 0.0/0

Для переходу на дану сторінку з мобільного пристрою відскануйте QR-код

Всього коментарів: 0

Додати коментар


Имя:*
E-Mail:
Коментар:
Підписка:1
Код *:

Популярні теги

Теги
Оголошення