Гість


Тут навчаються майбутні лідери         Навчання – це лише одна з пелюсток тієї квітки, що зветься вихованням.
Реєстрації
Меню
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 179
Міні-чат
Міні - чат Міні - чат
200
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відвідувачі сайту
Flag Counter

Золотий Кодекс честі гімназистів КМГ

Золотий Кодекс честі гімназистів

ПОЛОЖЕННЯ І

Чесноти

  1.  У кожному має бути розвинений внутрішній контролер – совість. Потрібно стримувати себе від поганих вчинків, намірів. Зло, як відомо, довго не забувається і породжує зло. А ось добро примножує добро, відкриваючи шлях до справедливості – мрії людей усіх часів. Гімназисти повинні знати головні чесноти і гріхи і протягом свого життя дотримуватись чеснот і не робити гріхів.

Гімназисти, пам’ятайте! Головні чесноти, яких слід дотримуватись:

скромність; щедрість;чистота;любов;стриманість;терпимість;працелюбність.

  1.  Гімназисти, пам’ятайте! Головні гріхи, яких не можна допускати:

гординя;скупість;неохайність;ненависть;надмірне вживання їжі;гнів;лінь.

3. Гімназисти завжди великодушні, вони можуть співчувати. Милосердя направляє всі їхні вчинки.

4. Гімназисти всі добрі справи роблять безкорисливо, щедро обдаровують рідних та близьких своєю ніжністю, ласкою і добром.

5. Ціну своїм вчинкам гімназисти запитують у своєї совісті.

6. Гімназисти  благородні,  цінують сімейну і дружню турботу про себе, проявляють щиру зацікавленість в долі їхніх ближніх.

7. Скромність, сором’язливість, щирість і доброзичливість прикрашають гімназистів.

8. Гімназисти намагаються бути тактовними.

9. Гімназисти завжди і повсюди проявляють увагу і повагу до батьків, літніх людей, гостей, друзів і однокласників, педагогів і вихователів. Ніколи не вступають в спори і сперечання з ними.

10. У своїх переконаннях гімназисти керуються почуттям справедливості.

11. Гімназисти ніколи не втрачають почуття сорому, бо втрата сорому рівносильна втраті совісті.

12. Гімназисти завжди і повсюди цінують міцну дружбу і взаємодопомогу. Ніколи не використають дружбу в корисних цілях і не припиняють її через непорозуміння.

13. Гімназисти старанно ставляться як до власних, так і до гімназичних речей.

14. Гімназисти завжди правдиві, зневажають брехню і наклеп, не розповсюджують неправдиві чутки, спростовують їх достовірність.

15. Гімназисти завжди спокійно, толерантно можуть сприймати все нове і незвичайне, бажаючи зрозуміти це і розібратися в цьому.

16. Гімназисти активні у своїй навчальній та культурній діяльності, сміливо проявляють ініціативу в корисних починаннях, взаємодопомозі і дружбі.

17. Недовіра – це мати небезпеки. Гімназисти обережні у спілкуванні з незнайомими людьми, готові захистити свою честь і гідність.

18. Гімназисти з любов’ю ставляться до природи, відчувають себе її частиною.

19. Гімназисти благородні і в зовнішності, і в поведінці, і в манерах. В людині вони бачать особистість, поважають її, цінують за її талант і чесноти.

20. Гімназисти принципові у вирішенні важливих життєвих проблем, їм властиві  також чуттєвість і терпіння.

21. Гімназисти самокритичні, справедливі в самооцінці, вимогливі спочатку до себе, а потім до інших.

22. Гімназисти  завжди виконують дані обіцянки, їх слова не розходяться зі справами.

23. Гімназистам властиві витримка і самовладання, вони вміють здійснювати контроль над своїми почуттями, підпорядковувати свої дії на досягнення поставленої мети.

24. Гімназисти розвивають у собі корисні звички: гігієнічні, моральні, естетичні, і уникають шкідливих звичок: лихослів'я, куріння, пияцтва, наркоманію.

25. Гімназисти завжди запобігливі і пунктуальні, цінують свій час і чужий.

26. Гімназисти завжди і повсюди свято зберігають свою честь і гідність, честь і гідність гімназистів.

27. Гімназисти є патріотами свого міста, країни.

28. Гімназисти завжди дисципліновані, творчо і свідомо виконують вимоги Статуту гімназії, Кодексу честі гімназистів, закони сім'ї і держави.

29. Гімназисти завжди і повсюди з повагою несуть звання гімназиста, зберігають престиж і гідність рідної гімназії, класу і своєї сім'ї.

30. Гімназисти щасливі від успішних результатів свого навчання, здійснених моральних вчинків, міцної дружби і дружної сім'ї.

31. Гімназисти старанні в навчанні, творчо ставляться до вивчення навчальних предметів, постійно розвивають свої інтелектуальні і творчі здібності.

32. Гімназисти виховують в собі інтелігентність, тобто здатність до розуміння, сприйняття, терпимого відношення  до людей і світу.

33. „Чемними люди стають не стільки від природи, скільки завдяки тривалими вправами”, – зазначав Демокрит. Тому гімназисти завжди і повсюди чемні і ввічливі. Адже, „Ніщо не обходиться нам так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість” (Сервантес) 

ПОЛОЖЕННЯ ІІ

КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ

Дитяча гра – це репетиція життя”

1. Одними з відмінних рис у поведінці гімназистів є гостинність, доброзичливість, ввічливість.

2. Гімназисти вільно володіють усіма формами етикету, вміло використовують їх в різноманітних життєвих ситуаціях:

3. Протягом дня гімназисти дотримуються правил поведінки в гімназії і режиму дня.

4. Гімназисти знають правила дорожнього руху і суворо їх дотримуються.

5. Гімназисти з радістю беруть участь в спортивних і дитячих іграх під час яких вони дотримуються встановлених правил.

6. Гімназисти можуть бути гарними гостями, приймати гостей і робити подарунки.

7. Гімназисти гідно зустрічають невдачі і поразки.

8. Гімназисти можуть правильно поводитися в гостях у природи.

9. Гімназисти можуть виявляти почуття жалості, не принижуючи людей, проте чесно виражаючи співчуття до їхнього нещастя.

ПОЛОЖЕННЯ ІІІ

КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ

  1. Гімназисти добре володіють ораторським мистецтвом, постійно слідкують за своєю мовою й удосконалюють свою мовну культуру.
  2. У мові гімназистів неприпустимі грубі вирази; лайливі слова, крик і невиразна мова утруднюють спілкування.
  3. Мова гімназистів може супроводжуватися відповідними жестами і мімікою. Міміка і жести гімназистів – приємні, скромні. Міміка і жести допомагають гімназистам виражати свої почуття, думки та емоції.Мова гімназистів – вільна, грамотна, промовляється в середньому темпі та не дуже голосно. Гімназисти використовують різноманітні тони мовлення: дружній, офіційний, ніжний, ласкавий, задушевний, окрім злого та грубого.
  4. Посмішка – найкраща прикраса мови.
  5. Гімназисти не говорять про себе без потреби, особливо про свої успіхи..

ПОЛОЖЕННЯ ІV

1. Гімназисти володіють фізичною культурою, займаються загартуванням свого організму і тіла.

2. Рухи гімназистів завжди помірні, хода рівна. Темп пересування – середній. Неприпустимо бігати коридорами, штовхати учнів, які ідуть попереду, протискуватися поміж інших.

3. Гімназисти завжди рівно сидять за партою, плечі завжди розпрямлені, голова трохи піднята.

КІНЦЕВЕ ПОЛОЖЕННЯ

Кодекс честі гімназистів обговорюється в класних колективах і затверджується Радою гімназистів, педагогічною радою, радою гімназії.

Вас може зацікавити...

Категорія: Самоврядування | Додав: Kobylynska (05.09.2018)
Переглядів: 322 | Рейтинг: 0.0/0

Для переходу на дану сторінку з мобільного пристрою відскануйте QR-код

Всього коментарів: 0

Додати коментар


Имя:*
E-Mail:
Коментар:
Підписка:1
Код *:

Популярні теги

Теги
Оголошення