Гість


Тут навчаються майбутні лідери         Навчання – це лише одна з пелюсток тієї квітки, що зветься вихованням.
Реєстрації
Меню
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 179
Міні-чат
Міні - чат Міні - чат
200
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відвідувачі сайту
Flag Counter

Статут шкільного самоврядування КМГ

Статут учнівського самоврядування

Коростенської міської гімназії

 

Розділ І. Загальні положення

1.1. Учнівське самоврядування Коростенської міської гімназії регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України; Декларації прав дитини; Конвенції ООН про права дитини; Законів "Про освіту", «Про загальну середню освіту», Статуту гімназії.

1.2. Учнівське самоврядування - це Кабінет Міністрів та Гімназійний парламент, які співпрацюють з різними громадськими  організаціями і об'єднаннями на засадах суверенітету, толерантності, партнерства, гласності, демократії.

1.3.  Гімназійний парламент є вищим органом шкільного самоврядування, який виконує дорадчі функції з питань, які стосуються діяльності класних колективів, сприянню розвитку соціальної компетентності кожного учня, бере участь у вирішенні важливих питань життєдіяльності  гімназії.

1.4. Гімназійний парламент формується на принципах представницької демократії, рівності всіх її учасників.

1.5. Вищим і виконавчим органом учнівського самоврядування гімназії є  гімназійний парламент, який обирають на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів від кожного класу гімназії ( по 2 представника з 5 по 11 клас) і скликають щовівторка.

1.6. Президентом  гімназійного парламенту може бути учень 9-10-го класу, якого обирають таємним голосуванням учні гімназії 5-11 класів.

1.7. Зміст діяльності 5-ти основних комітетів: Комітету дисципліни і порядку, Комітету інформаційно-рейтинговий, Комітету спорту, Комітету культурно-масовий  та Комітету Милосердя - визначають на засіданнях шкільного парламенту.

1.8. Кабінет Міністрів – орган самоврядування, у який входять Міністри комітетів та члени комітетів кабінету Міністрів.

1.8. Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на засіданні  гімназійного парламенту шляхом відкритого голосування.

1.9.   Координують роботу учнівського самоврядування завуч з виховної роботи, педагог-організатор, які консультують учнів щодо роботи за окремими напрямками.

1.10. Мовою  Гімназійної Республіки є українська мова.

1.11. Символами  Гімназійної Республіки є символи учбового закладу: гімн, прапор, герб.

 

Розділ ІІ. Мета і принципи діяльності

2.1.Учнівський парламент створений з метою залучення учнів до  виховного процесу в гімназії, для забезпечення реалізації і захисту законних прав і інтересів учнів, покращення умов для відпочинку, естетичного і морального розвитку учнів.

2.2. Головною метою є:

  • захист прав та інтересів учнів;
  • інтеграція зусиль для добрих і корисних справ;
  • розробка та втілення проектів, спрямованих на поліпшення навчально-виховного процесу в школі.

2.3.   Завдання:

  • виявлення та підтримка лідерів молодіжного руху;
  • формувати навички самоврядування, соціальної активності й соціальної відповідальності в процесі практичної громадської діяльності учнівської молоді;
  • формувати активну ініціативну особистість, здатну приймати нестандартні рішення.
  • формувати почуття відповідальності за доручену справу;
  • привернення уваги широких кіл громадськості до проблем молоді у вільний від навчання час;
  • розвиток творчих рис характеру, а саме: цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості, оригіналь­ності, готовності до виправданого ризику, а також розширення кругозору;
  • пропаганда здорового способу життя;
  • формування норм культури поведінки і спілкування, розвиток вміння вести дискусію, висловлювати свою думку;
  • об’єднання старшокласників для добрих, корисних, цікавих справ;
  • пошук нових нетрадиційних, цікавих форм роботи з учнями

2.4. Гімназійний парламент діє на засадах:

- добровільності;

- демократії,

 - законності,

- гласності;

- відповідальності перед громадою гімназії;

- співпраці з педагогічним колективом та адміністрацією гімназії.

 

Розділ ІII. Права та обовязки

3.1. Кожен, хто навчається в гімназії, має право:

  • вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому гідності і свободи інших;
  • подати свою пропозицію щодо роботи учнівського самоврядування;
  • висувати кандидатуру, а також сомовисуватися і бути обраним в будь-який орган самоврядування гімназії;
  • брати участь у будь-яких сферах гімназійного життя, ініціювати будь-які форми цього життя (клуби, гуртки і т. і.);
  • ставити питання про покарання учня, якщо той своїми діями порушує закони гімназії;

3.2. Кожен учень зобов’язаний:

  • дотримуватись  статуту та законів гімназії.

-         виконувати правила для учнів;

-         дотримуватись правил Золотого Кодексу честі гімназистів;

 

 Розділ ІV.    Структура учнівського самоврядування

4.1.   Для кращої координації роботи до складу Парламенту КМГ входять  п’ять  комітетів :

  • Комітет дисципліни і порядку;
  • Комітет інформаційно-рейтинговий;
  • Комітет спорту;
  • Комітет культурно-масовий; 
  •  Комітет  Милосердя.

4.2. Роботою кожного комітету керує Міністр цього комітету.

4.3. План роботи комітету подається на розгляд певним комітетом і затверджується на засіданні парламенту

4.4.   Мета та зміст роботи Комітету дисципліни і порядку:

  • Комітет допомагає адміністрації та педагогічному колективу школи у вирішенні питань дисципліни, культури поведінки учнів на перервах, у їдальні, під час спортивних та культурно-масових заходів;
  • здійснює контроль за відвідуванням уроків учнями школи, спізненням на уроки, зовнішнім виглядом учнів (охайність зачіски, наявність шкільної форми);
  • виставляє оцінку черговому класу;
  • у разі потреби на засіданні Міністерства розглядаються питання дисципліни окремих учнів (за поданням класних зборів);

4.5.   Мета та зміст роботи Комітету інформаційно-рейтингового:

  • вивчення громадської думки учнів про шкільне життя;
  • висвітлення життя школи на сторінках шкільної газети “Gimnazia news”;
  • підводить рейтинги навчальної та позаурочної діяльності 

4.6.   Мета та зміст роботи Комітету спорту:

  • сприяє підвищенню рівня загальної фізичної підготовки школярів;
  • пропагування здорового способу життя;
  • організація та проведення змагань, спартакіад.

4.7.   Мета та зміст роботи Комітету культурно-масового:

  • Комітет культури та відпочинку допомагає в організації цікавого і змістовного дозвілля;
  •  сприяє розвитку творчих здібностей,
  • залучає дітей до підготовки та проведення, розважальних програм і заходів;

4.8.   Мета та зміст роботи Комітету Милосердя:

  • здійснює соціальний захист і організовує допомогу учням з малозабезпечених сімей,сиротам, напівсиротам;
  • допомагає одиноким літнім людям, ветеранам Великої Вітчизняної та Афганської війн, учасникам АТО та їх сім’ям, інвалідам, дітям – сиротам;
  • проводить благодійні акції, заходи;

 

Розділ V. Президент

5.1. Роботу шкільного парламенту очолює Президент.

5.2. Обраним вважається кандидат, за якого проголосувало більшість виборців- учнів 5-11 класів.

5.3. Президент назначає Міністрів комітетів та представляє на засіданні парламенту після проходження інавгурації.

5.4. До повноважень Президента належать:

  • здійснювати керівництво Гімназійним парламентом;
  • головувати на засіданнях парламенту;
  • виносити на розгляд  питання, що турбують учнів гімназії;
  • координувати діяльність усіх комітетів;
  • як голова шкільного самоврядування представляє Гімназійний парламент в місті, засобах масової інформації тощо.

5.5. Президент не має права передавати свої повноваження іншим особам.

5.6. У разі відсутності Президента його обов’язки виконує  Радник Президента.

5.7. Президент виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента.

 

Розділ VІ. Позбавлення членства загальногімназійного самоврядування

6.1.   Позбавлення членства загальногімназійного самоврядування відбувається у випадку:

  • несистематичного і недобросовісного виконання покладених на учня обов’язків;
  • порушення правил для учнів і ігнорування зауважень;
  • переходу до іншого навчального закладу.

6.2.   Після припинення повноважень члена загальношкільного    самоврядування учні відповідного класу повинні обрати нового представника не пізніше  через тиждень з часу виключення.

 

Розділ VIІ. Внесення змін до Статуту  гімназійного самоврядування

7.1. Зміни та доповнення до Статуту гімназійного самоврядування подаються на розгляд Шкільного парламенту.

7.2. Зміни до Статуту  гімназійного самоврядування можуть бути запропоновані лише членом загальногімназійного учнівського самоврядування.

7.3. Зміни до Статуту   гімназійного самоврядування вважаються прийнятими, якщо за них проголосували більш як 50 % членів  гімназійного парламенту.

7.4. Прийняті зміни до Статуту вважаються дійсними після їх оприлюднення.

Вас може зацікавити...

Категорія: Самоврядування | Додав: Kobylynska (04.09.2017)
Переглядів: 261 | Рейтинг: 0.0/0

Для переходу на дану сторінку з мобільного пристрою відскануйте QR-код

Всього коментарів: 0

Додати коментар


Имя:*
E-Mail:
Коментар:
Підписка:1
Код *:

Популярні теги

Теги
Оголошення