Гість


Тут навчаються майбутні лідери         Навчання – це лише одна з пелюсток тієї квітки, що зветься вихованням.
Реєстрації
Меню
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 179
Міні-чат
Міні - чат Міні - чат
200
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відвідувачі сайту
Flag Counter

План МО класних керівників на 2019-2020 н.р.
Аналіз роботи методоб’єднань класних керівників за 2018/2019 навчальний рік

Згідно з планом  робота методичних об’єднань класних керівників була спрямована на системний підхід до виховання учнів, підготовку їх до життя і праці, впровадження в практику роботи школи національної системи виховання.   Методичні об’єднання класних керівників працювали над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у су­часних умовах. Робота з педагогами-вихователями була сконцентрована на вирішення проблемного питання «Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості шляхом використання коучингових технологій». Робота над цим питанням було побудовано на основі системного підходу та принципів неперервної освіти педагогічних працівників, на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результативності виховного процесу і рівня вихованості учнів, рівня професійної підготовки педагогів-вихователів. Відповідно до плану роботи методичних обʼєднань протягом навчального року було проведено по 4 засідання та відкриті виховні години. Класні керівники вивчали методичну літературу,  ділились досвідом використання різноманітних методів виховання.  
 Підвищення фахового рівня вчителів проводилося шляхом вивчення і реалізації основних положень нормативних  документів про освіту, опрацювання новинок методичної літератури, проведення «круглих столів» з метою обміну досвідом,  впровадження у навчально-виховний процес сучасних досягнень науки, педагогічної теорії. На засіданнях було заслухано творчі звіти класних керівників, які атестуються, проведені практичні заняття, відвідали відкриті виховні години. В якості основних форм роботи визначені тематичні засідання МО, участь в роботі педагогічної ради й нарадах при директорові, відкриті виховні заходи,   співбесіди, знайомство з новинками методичної літератури тощо.
Головні зусилля було зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально-психологічного клімату, які сприяють пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, оптимізації виховного процесу. .
 Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
•          підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
•          забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
•          озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
•          вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
•          координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
•          сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
   
 
 











 Тематика засідань

Вересень
Тема засідання: «Організація роботи методичного об’єднання класних керівників. Визначення завдань для роботи»
1.  Аналіз роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік. (ЗДВР)
2. Нормативна база з питань виховної роботи на 2019/2020 н.р. (Козаренко С.В.)
3. Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання на поточний навчальний рік.(ЗДВР)
 4.  Розгляд та затвердження  планів роботи класних керівників, педагога-організатора. (ЗДВР)




Жовтень
Засідання 2
Тема. Діяльність  класного керівника щодо  забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до  її здібностей, інтересів.
1. Креативність особистості, здатність  до творчого  нестардатного мислення – головна умова розвитку сучасного суспільства.(Коноплянко Г.О.)
2.Педагогічний лекторій «Створення ситуацій успіху» (Хилитинська Т.Ф.)
3. Психологічні аспекти розширення та поглиблення зв'язків школи , сім'ї та суспільства, як вагомі, важливі умови ефективності виховного процесу. (Андрейчук І.О.)
4. Активізація виховного впливу на учнів через авторитет класного керівника. 8 ідей –альтернатив проведення виховних годин. (Хилитинська Т.Ф.)
5. Аналіз відкритої виховної  години  Козак Т.О.(22.10).


Січень
ІІІ Засідання.
Тема. Педагогічна діагностика і виховний процес у школі.
Моніторинг виховного процесу у класі
1.Діагностика особистості школярів.(Козак Т.О.)
2.Самодіагностика особистості  і діяльності педагогів.(Галицька Т.О.)
3. Моніторинг виховного процесу. (ЗДВР)


Травень
Тема: «Від самопізнання до самовдосконалення»
1. Круглий стіл: «Творчий підхід до організації виховного процесу як умова інноваційного розвитку школи. Сучасні виховні технології в роботі класного керівника» (Бондарчук Р.В.)
2.  Підсумки роботи методичного об’єднання класних керівників у навчальному році та визначення завдань колективу школи на новий навчальний рік.(ЗДВР)
3. Обмін досвідом. Педагогічний вернісаж.
4. Аналіз відкритої виховної години Козаренко С.В.(17.04)








РОБОТА З КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ  - ПОЧАТКІВЦЯМИ

Солом’янчук Д.М – 5-А – перший рік
Сидорук В.В. – 5-Б – перший рік
Бондарчук Ю.О. – 6-Б – другий рік
 Лісовська А.А.-7-А- третій рік
 Рудик В.А.- 8-А – третій рік
 Вигівська М.С. – 10-А- третій рік
 

Вересень
Тема: «Інструктивно- методичне засідання»

 1. Система  планування виховної роботи з класом. Складання плану виховної роботи.(Галицька Т.О.)
2.  Традиційні та інноваційні методи роботи з класним колективом.(Козак Т.О.)
3. Проблемна тема класного керівника. Як працювати. (Завадська І.М.)

Жовтень
Тема: «Шляхи підвищення ефективності роботи з класом»

 1. Класне керівництво: 7 кроків до успіху (Лісовська А.А.)
2. Класний керівник очима учнів. (Рудик В.А.)
3. Нестандартна виховна година: як згуртувати клас. (Вигівська М.С.)
 
 
 .
Лютий
Тема: «Як стати «класним» керівником»

1.  Десять кроків до класного успіху (Солом’янчук Д.М.)
2. Педагогічна майстерня «Нетрадиційні форми роботи з батьками» (Сидорук В.В)
 3. Ділова гра. Нетрадиційні форми роботи класних керівників з учнями.(Бондарчук Ю.О)


Квітень
Тема: « Самовдосконалення, самовиховання, самоосвіта»

1. Круглий стіл : « Творчий підхід  до організації виховного процесу як умова інноваційного  розвитку школи. Сучасні виховні технології в роботі  класного керівника».(Рудик В.А.)
2. Творча лабораторія « Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів». (Вигівська М.А.)
3. Проблемний стіл: « Педагогічні умови розвитку творчої активності».(Лісовська А.А.)
 
Вас може зацікавити...

Категорія: Класні керівники | Додав: Kobylynska (03.09.2019)
Переглядів: 176 | Рейтинг: 0.0/0

Для переходу на дану сторінку з мобільного пристрою відскануйте QR-код

Всього коментарів: 0

Додати коментар


Имя:*
E-Mail:
Коментар:
Підписка:1
Код *:

Популярні теги

Теги
Оголошення