Гість


Тут навчаються майбутні лідери         Навчання – це лише одна з пелюсток тієї квітки, що зветься вихованням.
Реєстрації
Меню
Категорії розділу
ЗНО [9]
Корисні матеріали [14]
Цікаві матеріали для навчання
Буллінг [7]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 179
Міні-чат
Міні - чат Міні - чат
200
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відвідувачі сайту
Flag Counter

Гра у житті дитини

Гра для наших дітей – це не лише задоволення і радість, що саме по собі вже дуже важливо! Гра – це школа пізнання, творчості, інтелектуального, емоційного та духовного розвитку дитини.

У грі дитина закріплює навички, які нещодавно опанувала, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками та дорослими, реалізують та поглиблюють свої знання та вміння.

     Граючи, діти пізнають навколишній світ, вивчають кольори, форму, властивості матеріалу і простору, знайомляться з рослинами та тваринами, адаптуються до розмаїття людських відносин. Під час гри для дитини відкриваються такі можливості, які поки вона не може реалізувати у повсякденному житті. Це схоже на погляд у майбутнє. У грі дитина буває сильнішою, добрішою, витривалішою, кмітливішою, ніж у багатьох інших ситуаціях. І це природно.

Гра розвиває комунікативні здібності: вчить встановлювати з однолітками певні взаємовідносини. Дитина вчиться співвідносити свої бажання з бажаннями інших дітей, інакше вона не буде прийнята в гру. Вона може вередувати з батьками, вчителями, але не з партнерами по грі! Беручи ту чи іншу роль, дитина засвоює і необхідні для виконання цієї ролі норми поведінки, а не просто веде себе так, як захотілося їй в цю мить. Треба бути ніжною і турботливою у ролі мами або тата, добрим і уважним у ролі лікаря, ввічливим і акуратним у ролі продавця.

Гра формує і пізнавальні здібності, і мову, і довільність поведінки. Як іноді важко буває нашому малюкові керувати собою, особливо своїми рухами. При цьому досить просто сказати незграбній дитині, що

 

тепер вона буде зайчиком і повинна стрибати так, щоб її не почула лисиця, і всі її рухи стануть точними і тихшими.

Гра бурхливо розвиває уяву: зі стільців споруджується потяг, з кубиків -гараж. Дитина у грі намагається задіяти всіх і все. Добре, коли дорослий бере участь у грі своєї дитини: допомагає придумувати сюжет або безпосередньо виконує певну роль. Цим батьки не просто доставляють радість, а допомагають у розвитку власного малюка. Діти, спостерігаючи за дорослими, прагнуть наслідувати їх у всьому, жити з ними на рівних, відтворюючи у грі те, що їм близько і цікаво (дії людей у побуті, трудові процеси, відносини людей між собою, їх відпочинок та розваги). Такі ігри називаються творчими, сюжетно-рольовими і притаманні дітям від 3 до 8-9 років. Поспостерігавши за рольовими іграми вашого сина чи донечки, ви можете дізнатись багато цікавого та нового про себе та інших дорослих, що оточують вашу дитину, адже діти дуже точно копіюють в іграх не лише поведінку дорослих, але і їх інтонацію, жести тощо.

Вже тривалий час дитячі психологи використовують рольові ігри як потужній засіб діагностики та психокорекції. Якщо дитина має будь-які психологічні проблеми, саме рольова гра дозволить фахівцеві визначити, що турбує дитину.

 

     Також рольові ігри здатні допомогти батькам впоратися з багатьма дитячими страхами. Ваш малюк боїться темряви? А може, він хвилюється перед першим походом до школи? Обіграйте лякаючу дитину ситуацію – дуже скоро малюк сам сміятиметься над своїми страхами. Не меньше значення рольові ігри мають і в підготовці дитини до змін у її житті, адже нас найбільше лякає невідомість, а коли ситуація дитині вже буде знайома (наприклад, похід до стоматолога), то і боятися її буде значно меньше.

Ще за допомогою рольових ігор батьки можуть значною мірою

 

підвищити самооцінку своєї дитини. Ваша дитина соромиться перебувати в оточенні однолітків, вона сором’язлива та нерішуча? Грайте з нею! Грайте багато і часто, обігруючи всі ті ситуації, в яких ваша дитина тушується. Дозвольте дитині побути і однією діючою чтороною, і іншою. У 90% такі ігри допомагають дітям навчитися вести себе в різних ситуаціях, набути впевненості у собі.

До кінця початкової школи гра залишається провідною діяльністю дитини поряд із навчанням. Вони щільно переплітаються у шкільному житті молодшого школяра.

Лише з настанням підліткового віку, гра для дитини відходить на «задній план», поступаючись місцем спілкуванню з однолітками.

 

 

 

 

З повагою ваш шкільний психолог!

Вас може зацікавити...

Категорія: Корисні матеріали | Додав: Toretti (26.05.2021)
Переглядів: 135 | Теги: діти, поради, Гра | Рейтинг: 0.0/0

Для переходу на дану сторінку з мобільного пристрою відскануйте QR-код

Всього коментарів: 0

Додати коментар


Имя:*
E-Mail:
Коментар:
Підписка:1
Код *:

Популярні теги

Теги
Оголошення