Гість


Тут навчаються майбутні лідери         Навчання – це лише одна з пелюсток тієї квітки, що зветься вихованням.
Реєстрації
Меню
Категорії розділу
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 179
Міні-чат
Міні - чат Міні - чат
200
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відвідувачі сайту
Flag Counter
Гаряча лінія
Цитата дня
Ми всі як олівці. Кожен малює свою долю. Хтось ламається, хтось тупить, а хтось заточується і рухається вперед.

{{ date }}

{{ time }}

ДСЯО
Випадкові фотографії
Календар свят та подій
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Мікрорайон
Погода
Погода
Останні новини
Новини OSVITA.UA
Новини ММК Коростень

21:50
Інтегроване методичне обʼєднання,
Нещодавно проведено друге засідання інтегрованого методичного обʼєднання, яке було присвячено темі «Підвищення ефективності викладання навчальних предметів в умовах змішаного та дистанційного навчання».
Всі вчителі ІМО ще в ІІ семестрі минулого навчального року почали освоювати технології дистанційного навчання та пройшли тренінги, які проводили наші вчителі інформатики.
З 1вересня у КМГ запроваджено змішане навчання – це наша нова реальність. Працюючи по змішаному формату освітньої діяльності, вчителі розширюють свій інструментарій дистанційного навчання, прагнуть
вдосконалювати власні цифрові компетентності.
Наше засідання покликане допомогти всім членам ІМО краще опанувати інформаційні технології та ефективно їх застосовувати в роботі.
Яковенко В.П. в своєму виступі проаналізувала велику палітру дистанційних методик та онлайн-інструментів, які вдало використовує на уроках мистецтва та в гуртковій роботі. Вікторія Петрівна охарактеризувала декілька сервісів дистанційного (змішаного) навчання, які допомагають зробити освітній процес легким та цікавим:
Zoom – сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозвʼязку.
Ding Talk – зручний англомовний сервіс. Яковенко В.П. повідомила, що існують і українські розробки, наприклад, «Синергія».
Котівець В.І., вчитель Захисту України, поділився з колегами досвідом щодо методів, які він використовує для розвитку творчого потенціалу педагога і дитини в процесі змішаного навчання.
Козинець В.О., вчитель трудового навчання, вважає, що дистанційне навчання менш ефективне ніж навчання в школі, тому що складно учням здобувати практичні навички по освоєнні технологій обробки матеріалів, використовуючи дистанційні методики. Під час виконання дистанційних завдань учні не завжди мають  можливість вчасно отримати консультацію вчителя, тому вони змушені самостійно приймати рішення (це позитивний момент), але допускають багато помилок, тому і якість (результат) роботи нижчий.
Руцька Л.П., вчитель трудового навчання, розкрила можливості дистанційної роботи зі своїми учнями за допомогою платформи Google Classroom, а саме, коментувати роботи, виставляти оцінки, відправляти на
повторну перевірку тощо.
Підводячи підсумки нашого засідання, можна стверджувати, що всі учасники засідання дізналися щось нове в сфері дистанційної освіти та отримали корисну інформацію для оптимізації своєї освітньої діяльності.

Вас може зацікавити...

Категорія: Новини | Переглядів: 140 | Додав: Toretti | Теги: мо, інтегроване, Педагоги | Рейтинг: 0.0/0

Для переходу на дану сторінку з мобільного пристрою відскануйте QR-код

Всього коментарів: 0

Додати коментар


Имя:*
E-Mail:
Коментар:
Підписка:1
Код *:

Популярні теги

Теги
Оголошення